Thursday, October 2, 2008

Experimental in Yanbu

Assalamualaikum...

Ari tu masa gi jamuan kat umah Leman..kita org ade makan kuih yg dihidangkan..emm sodap botol kuih conflakes madu tuh...Soo kita org pun plan nak try buat bila balik umah nanti..Dari nganga jer tak der aper nak buat kan..kan..
Alhamdulillah hasilnyer bleh tahan lah.. not bad..marvelous..hehehe..Akhirnyer berjaya gak kami buat kuih raye sendiri..klu kat kampung tak penah pulak terfikir nak buat mcm nih.. itulah yg terjadi bila dah berada jauh dr keluarga..kena la usaha sendiri..lihatlah hasilnyer..

5 comments:

leman said...

Salam... tahniah. Hasil yang memuaskan. Orang rumah aku mintak resepi laaa... kuih kau orang nampak lebih sedap.
Aku ingat berterabur air mata isteri2 kau orang tengok!!!

Masdihana Hamzah said...

mana tak sedap nyer, kuih tu Alya buat tak mandi pagi...hehehe..

Dida... said...

Bagus la.. lps ni belajar buat kuih lain plak.. nnt raya tahun dpn, isteri2 dah senang... heheh..

skrol said...

Hahahaha...main bedal jer tu..tu pun tepon kakak aku mintak resepi..tak der sukat2..betul ke lebih sedap..sajer jer nak sedapkan hati kitaorg kot...kita org pun tak mandi jugak masa buat tuh..hehehe
To Dida..tahun depan ko kena la masak bnyk2 utk kita org yg "bujang" nih tau..kuih bio Uda yg buat eh..kuikuikui

Jason Tan said...

kedaroh ye, nmpak sedap