Saturday, September 20, 2008

Month of Ramadhan

Assalamualaikum wbt...

Bertemu kembali...maaf skang ni jarang nak update blog...maybe sibuk ngan urasan seharian di sini...kat tmpt keje pun makin sibuk dgn mcm2 aktiviti..punched clearance,walkdown,chemichal cleaning...dan mcm2 lagi...OT pun dah mula bertambah..alhamdulilah...lgpun dlm bulan puasa ni...ptg balik keje dah sibuk memasak ngan member serumah..klu nak harap makan kat luar, jemu rasanyer..
Apapun Alhamdulillah hari Khamis yg lepas aku berpeluang ke Medinah utk menunaikan solat terawikh...aku pergi satu keta ngan Ahmad Sto, Labu, Halim Bo & Roy..pegi lepas Asar...pastu kul 1 pagi balik semula ke Yanbu...Masya’allah ramai tul org time Ramadhan nih..masing2 amik kesempatan nak menunaikan solat terawikh di Masjid Nabawi...tp nak ke Masjidil Haram aku belum berkesempatan lg...insya’allah next week kot...Sambil2 tu sempat gak shopping ape yg patut sekitar Masjid Nabawi ni utk dikirim balik ke Mesia...ole2 dr sini buat keluarga..tumpang member la jawabnyer..nak balik tak dapat....huhuhuhu..sian kat room mate aku Che F, kena angkut barang2 aku yg berat tuh...besar pahalanyer tuh..hehehe..Satu lg aktiviti baru bulan pose ni adalah pi pekena roti canai kat Balad..ok gak..cume karinyer kurang kick skit...tak same mcm kat Mesia...
Cukuplah sekadar ni jer buat kali ini..ada kelapangan akan aku ceritakan lg nanti..insya’allah..Sekian Wassalam.......from Yanbu with love.. –SktheGreat-


No comments: