Sunday, August 31, 2008

Welcome Ramadhan Kareem..

Assalamualaikum...

Pejam celik..pejam celik, dah dekat 2 bulan aku di sini..alhamdulillah segalanya berjalan lancar di sini..Kini tibalah bulan Ramadhan yg amat dinantikan oleh semua umat Islam..Dikesempatan ini aku nak mengucapkan "Selamat Berpuasa"..semoga dapat melaksanakan ibadah puasa dgn khusyuk,diberkati serta dirahmati oleh Alla swt..Ada gak member2 yg pergi ke Medinah utk sembahyang Terawikh..tp aku tak g..

Namun Ramadhan kali ini aku sambut bersama teman2 seperjuangan di sini..satu suasana & pengalaman yg baru tanpa keluarga yg berada nun jauh di Malaysia..semoga aku berjaya mengharungi cabaran berpuasa di sini dgn keadaan cuaca yg berlainan..Tentang waktu bekerja di sini pulak..department aku masuk keje kul 7.30pg-1.30ptg..ada department lain yg masuk kul 10.30pg-4.00ptg..waktu kerja dipendekkan sedikit sempena bulan yg mulia ni...ok gak tu...bg yg kerja shift dpt la claim OT..

Akhir kata...Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak..maafkan aku di atas segala kesilapan & kekhilafan diri..Sekian..Wassalam

2 comments:

Possum said...

Nasib la badan gua ari-ari keje 8 jam.
Lu cerita pasal kerja aje,rokok kat malaysia dah naik 80sen DB.
Arab punya teh tarik ok ka?

skrol said...

ok la tu ade keje lg..klu tak tanam sayur balik la lu..hahaha,rokok kat sini = SAR 6, tp rasa mcm hampeh jer..arab nyer teh tak power..pasal susu pekat mahal sgt kot..= SAR 8 satu tin kecik..sini buat pakai susu tepung jer..