Saturday, July 12, 2008

Day after day..

Assalamualaikum..120708..day 6
Ari ni first day g keje dr umah sendiri..transport terpaksa amik kitaorg 2 trip..pasal ramai sgt daa..sebuah Mitsubishi Grandis digunakan utk mengangkut kita selama sebulan..ni pun si Nazir gak yg arrangekan..kira ok la..janji senang nak g keje..kat tmpt keje tak ade aktiviti sgat..cuma hantar form utk amik PPE jer..Separuh dah dpt approval dr opn manager..tp department aku esok baru bleh dpt..sabo jer laa..keje utama hari ni adalah makan & isap rokok..ada skali tu, tgh syok2 sedut asap rokok satu dessert storm kecik punya sudah mari...zuusss..abis berabuk muka..nasib..nasib..pukul 4ptg abis waktu keje trus cabut balik umah..mane yg dah siap sign form PPE,dgn pantas suruh transporter hantar depa pi pekan amik kasut masing2..aku lak balik rumah, mandi, rilek...letih lak rasa berjemur 1 hari kat tgh panas..tak biasa lg kot..ari ni tak der gambor utk dipostkan..lain kali jer la...that it..Wassalam..

4 comments:

Unknown said...

salam bro,senang2 call ccr....bole cite skit...latest news senah ckp lg 2-3 bln.....klu ada,pam2jee la kan.....kirim salam utk syeikh, para2 aka akhil hayyy,stolalak n smualah....wasalam....

skrol said...

Nak bendenye bro..mahal tu..u all la call sini..ana punyer phone no..009660563578086..kira lepas raye la nak dtg sini ya...ok la tu...beraya kat sana..ana mungkin raya kat sini kot... isshhkk..isssshhkk..cobaan..

Dida... said...

Uda ckp dekat aku, dia dah booking tiket balik raye... ntah boleh balik ke tak... kalau dia tak boleh balik, aku ngan wife abg.rosle nak ke sana bln 11 ni.. kalau wife ko nak ikut.. suruh dia ctc aku.. no. 0127026007. To be confirmed later..

skrol said...

Aku pun dah book gak..tp harapan nak balik tu nampaknye mcm malap jer..tak pe la...nanti aku inform mem..suruh discuss ngan kau k..don't worry..be happy