Thursday, July 3, 2008

Family Gathering & belated Birthday Party



Assalamualaikum wbt...pd hari Ahad yg lalu bersamaan 29 June 2008 lepas Insya' satu majlis "Barbeque" ringkas dianjurkan oleh kerabat belah in-law aku diketuai oleh mak mentua sempena menyambut hari kelahiran aku ngan my little nephew Raziq Syakirin...Di samping berkumpul sekeluarga setelah masing2 sibuk dgn kehidupan seharian...kadang2 majlis mcm sebegini tak semestinya kena buat besar-besaran,dpt berkumpul menghabiskan masa bersama-sama..berburak..buat klaka..sama2 bergotong royong buat kerja..rasa meriah mcm nak menyambut hari raya lak..hehe..aku rasa seronok sgt dan rasa dihargai jugak..aku secara sukarela amik tugas bakar benda2 tu semua..berpeluh la jugak ketiak..mane taknye..mcm2 keinginan,last2 mcm2 ada...smpi tak habis mkn..padan muka..haha..Anyway aku ucapkan berbnyk terima kasih kepada semua yg telah bersusah payah menjayakan majlis ini..Smg ikatan kekeluargaan kita bertambah kuat & berkekalan..Insya'allah...sekian....

1 comment:

cherry_nonie said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY!hehe..dah tue r..well we really enjoyed on dat nite kn..byk btul mkn smpi nak termuntah...huhu by the way,thanx tlg bakarkan ikan even org yg suppose dirai kena sit n eat je...huhu thanx a lot..