Sunday, July 13, 2008

Die Another Day...at Yanbu..

Assalamualaikum..to all my friend..Day 6..130708..

Ari ni g keje mcm biasa jer..Safety Induction yg dijadualkan ari ni dibatalkan lg..huh..hampeh tul..makin melambatkan proses pembikinan ID badge kita org..tak pe..esok masih ada..pi mai..pi mai tang tu la jawabnye ari ni..cuaca kat sini ber+ panas..pd aku la..Td masa aku nak gi minum kat pantry..tangan aku ditarik oleh sorng Mat Salleh..alamak..dlm hati aku bertanya..apa plak la salah aku ni..maklum la,kat sini semuanye usha semacam jer..Rupanyer dia tertarik dgn t-shirt yg aku pakai..Man Utd fans daa..Brian namenye..lama gak aku berbual ngan dia pasal team MU musim ni..mane la tau satu hari nanti aku nak ke Old Trafford..bleh la ajak mamat ni,katanye tiap2 bulan dia balik ke UK..tambah sorng lagi kenalan.. Balik keje trus ke rumah..lepas Asar nanti aku & superfriends yg lain nak ke pekan..gi kedai kasut..utk amik bahagian masing2..pilihan terpulang pd selera & kemampuan masing2..settle semua,kami ke Balad utk pekena roti tempayan ngan kari kambing kat kedai Pakistan...bleh tahan gak la..SAR 105 utk 7 org mkn..
Gambo bawah tu..aku tgh mkn tghhari kat Filipino Cafeteria..Agak2 korang la..sape the mask of Zorro tu..???
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5222589633707593266" />
Sekian buat ari ni..jumpa lagi..

8 comments:

The.B.crewz said...

Salam bro, muka lu nmpk cam lu rindu kan sesuatu je...maklum la hidup di rantau orang kan...lu mmg best la bro, hari2 update blog..caya la lu bro...

skrol said...

Rindu kmpg halaman..bro,abis ape lg nak buat kat sini..sementara blum sibuk lg ni..tenyeh jer lar,bukan ape..yg lain mcm Halim Bo tu lum bawak computer lg...

The.B.crewz said...

Bro, tul ke lu rindu kmpg halaman... gua kenal lu dah lama bro, sekilas ikan di laut dah tahu jantan ke betina...ape2 pun u r my great friend... raz

Dida... said...

On behalf of Jamal HR :" Brother Skroll, ko dgn Ahmad sampai ati x cakap kat aku.. Aku ni da la jiran kau.. apa2 pun.. jgn lupa jiran2 kau kat Malaysia ni. Kalau ada keje kosong kat HR, ko panggil la aku... nak jugak aku pakai kopiah dan jubah mcm kau.. alim sket...

Ko buat la court Volleyball kat sana dgn Ahmad.. hari2 kau boleh main dua orang.. xpe.. ko jgn risau org umah kau.. aku dgn Azim boleh tolong tengok2 kan... Ken slm kat Ahmad..

skrol said...

To bro jamal..on behalf friends here..we all mintak maaf bnyk2..nanti ko bg tau kat ehem..ehem..mampus tak dpt gaji nanti..anyway kat sini HR nye aku pun tak paham la..lain department lain HR..ko tolong la hidupkan kembali volleyball kat tmn bukit dahlia tu..kat sini nak kuar bilik pun malass..lgkan nak main volleyball..kat sini aku lak tlg tgk2kan Uda utk Dida..trima kasih atas perhatian ko tu..allah je la yg dpt membalasnye

skrol said...

Riinnnddduuu Bro...tak caya lu try la dtg sini...tak de kilas2 punyer..nak menitis air mata..hehehe

leman said...

Mende laa... baru seminggu dah rindu... Kau ni tengok mcm brutal skroll..? Aku ingat kalau Md daud dtg sini, tak tahu mcm mana...? Aku ingat tilam pun kena letak pelampung..!!
Dengar cerita geng2 titan dah dapat MD baru...??
Mudaha-mudahan semua sekali akan bertambah baik dan bertambah-tambah rezeki, tak kira la orang yg kat alaysia atau kat KSA ni. Sori la..., 2 3 hari ni aku sibuk dan tak sempat nak jengok geng2 baru sampai.... InsyaAllah, next week aku masuk plant balik...

skrol said...

wei leman..muka mmg la brutal..tp hati ni tetap di kmpung halaman tercinta..masih ada yg sayang tau..!!!..jgn muka brutal..tp takut bini...lg haprak..mcm..???