Thursday, July 10, 2008

Jalan-jalan cari pasal..di bumi Yanbu Al-Sinaiyah


Assalamualaikum..ketemu lg..10 July 2008..Pagi ni tak ade aktiviti sgt..pasal tak ada transport nak bergerak..hrpkan kawan2 dtg bawak jln2..Sarapan pagi disponsor oleh En. Nahar (tok rimau) & En Ja'afar..depa beli roti tempayan & kuah dal,roti potong serta air juice..Thanks for the jariah..Lepas Zuhur lak..Saudara Lobo & Ahadin bawak kita org pegi tgk rumah yg diorg sewa utk bawak family..cantik & selesa aku tgk rumah tu..kat depannya ada 2 batang pokok kurma yg sedang ranum buahnyer, aku pun ape lg..jolok la..nak merasa punya pasal..eemmm manis buahnyer..inilah kali pertama aku makan buah kurma yg baru petik dr pokok punyer..
Baliknye pulak singgah kat tepi pantai Laut Merah..wow cantik tul pemandangan di sini..menurut kata Lobo, kawasan pantainyer dibahagi-bahagikan utk family area & bujang-bujangan mcm aku nih..sini tak bleh campur sembarangan mcm kat M'sia,sekolah pun asing lelaki & pompuan..agak2 ok tak mcm tu..Lu pikir la sendiri..!!!


Petang ni Lobo nak ajak kitaorg Pegi Balad(Town Yanbu)..Cari barang2 keperluan skit..Seperkara yg aku respek ngan member2 kat sini adalah mereka tak kisah utk menolong kawan2 yg baru smpi..Alhamdulillah..
that all 4 now..& see u later..Daaaa..Wassalam..

No comments: